Pages

Friend

Lame x update blog. Ak tgk bkn stakat ak je. Bdk2 vet lain pn dh jarang update blog. Mayb sbb hidup kami mmg huru hara sejak setahun dua ni. Byk bnda besar y berlaku dlm hidup ak sejak kbelakangan ni. Ad y happy. Ad y sedih. Ad y xthu nk rse ape.

Ak sbnrnye dh lme lupe kn arena blog ni. Ye lah. Ak ni bakat menulis mmg out. Bakat mnulis dgn bijak tu lagi lah xde. Ble baca balik ape y aku tulis tu mmg rse nk bg muka kt tenuk sub tenuk cium. Tp xpe lh. Ni je cara ak nk kurangkan beban kt kepala aku. Kpd tenuk. Nk cium aku jgn lupe gosok gigi dlu.

Sebenarnye ad bnyak bnda y membebani kepala ak sekarang ni. Tp ak nk citer hari ni tntg kawan ak ni.

Honestly ak x rpt sgt pn dgn dia. Aku cakap ngn dia dlm 5 thun ni blh kira dgn jari 5 orang je kot. 

Last skali aku ckp ngn dia 2 bln lps kot. Mse ak jmpe dia kt farm. Aku dtg ikut dr rhman. Mse tu ak tgh cari kemucup kt bwh ldg nk cucuk teat kambing mastitis. Aku jmpe dia kt bwh tu. Jd nk berbahasa ( xkn nk wt x nmpk plak kn) Ak tnye la dia " kau pnyer fyp kt farm ni ke?" Dia angguk je kot mse tu. Ak pn x ingt dia pnyer respon ape sbb mata aku tgh meliar cari kemucup.

Tu je lah last time aku tgur dia.

Tup2 diorg wt announcemnt kt kls kte dia sakit tenat. Byk lah y ditokok tambah mse tu. Dia koma la. Dia x sedar la. Dia xblh ckp la. Dia kne leukaemia la. Mse tu ak xde lah sedih sgt.( walau mnangis la jgk dlm kls)  Ye lah. Dia bkn rpt sgt pn ngn aku. Ckp pn  brp kali je la dlm sebulan.

Tp bile hari demi xde kelibat dia. Tgk lokman jln sorang2. Tgk group dia present x ckup org. Tgk pigeon hole y ad nme dia. Tgk msj2 kt kt group "pray 4 zameer" y slalu je muncul. Mmg trkesan jgk lah. Sayang sgt ble pkir balik. 2 bln je lg nk hbskan semua ni. :'(

Anyway.
To zameer.  Ko kne kuat. Lawan pnyakit ko tu. Ko x kesian ke lokman tu keseorangan. Pelik taw tgk lokman jln sorang2. Mcm tgk dia jln separuh badan. Hehe. Ktrg nk grad 38 org thun ni. Ktrg nk grad sme2 dgn ko. (Mcm konfiden je ak nk grad mcm la dh konfem  lulus comprehensive exm Haha) Tp semua ni x pntg lg weh. Y pntg ko kne sihat dlu.. n gemok!!!

To all. Samada korang knl ke x si zameer ni. Aku harap korang dpt doakan dia agar dia sembuh n dpt truskan pengajian dia blik. Dia mngkin x pntg dlm hidup korang. Tp dia pntg dlm hidup org sekeliling dia. Doakan dia k.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails